مرکز نوآوری‌های حمل‌ونقل شهرداری مشهد آغاز به کار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) نقشه تصادفات مرگبار مشهد در ۱۴۰۳ | موتورسیکلت‌ها و عابرین پیاده؛ قربانیان اصلی ترافیک مشهد هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی آلوده است (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) فقط ۶درصد از بیمارستان‌های مشهد در برابر آتش‌سوزی ایمن هستند | گزارش شهرآرانیوز از راهکار‌های ایمن‌سازی مراکز درمانی مشهد نشست تخصصی «شهر‌های ایرانی در چارچوب جهانی» در مشهد آغازبه‌کار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش یک‌ساعته سرویس‌دهی مترو مشهد در روز جمعه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) هم‌زمان با برگزاری کنکور افتتاح اولین مرکز نوآوری محیط‌زیست و خدمات شهری در مشهد | پیوند مدیریت شهری و دانش‌بنیان‌ها برای مقابله با چالش‌ها ایمنی شهری؛ آغازگر تحول در حمل‌ونقل مشهد مشهد یکپارچه آماده برگزاری جشن‌های میلاد باسعادت امام‌رضا(ع) اعدام برادران دالتون در مشهد | درباره دستگیری راهزنان در دوره قاجار هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومانی ساختمان فرماندهی و ستاد سازمان آتش‌نشانی مشهد بهره‌برداری از فاز یک ساختمان فرماندهی و ستاد سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد + فیلم احداث و توسعه ۹ ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد در دستورکار شورای ششم فرماندار مشهد: باید با قاطعیت به‌سمتی برویم که ساختمان‌های ناایمن را ایمن کنیم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پنج ایستگاه دیگر آتش‌نشانی در شرف ساخت است قلندرشریف: تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری مشهد باید به ۶۰ ایستگاه برسد + فیلم مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خبر داد: کاهش ۸ درصدی عملیات اطفای حریق در سال ۱۴۰۳ معاون گردشگری شهرداری مشهد: برنامه‌های دهه کرامت با محوریت هویت و فرهنگ رضوی پیش‌بینی شده است رئیس شورای شهرستان مشهد: شورا‌های ما در پیگیری مشکلات مردم با نامهربانی ادارات مواجه هستند رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: این قابل قبول نیست که بخشی از حاکمیت، تشخیص مصلحت شورا‌ها را به رسمیت نشناسد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از فاصله بین ایستگاه های اتوبوس (بی آر تی ) در مشهد+ پاسخ مسئولان

  • کد خبر: ۸۶۸۴۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از فاصله بین ایستگاه های اتوبوس (بی آر تی ) در مشهد+ پاسخ مسئولان
درخواست شهروند مشهدی برای استاندارد سازی فاصله بین ایستگاه های اتوبوس (بی آر تی) در مشهد و پاسخ سازمان اتوبوسرانی مشهد.

پیام شهروند:

با توجه به کمبود شدید اتوبوس در خط ۳ بی‌آرتی، چرا ۲ ایستگاه بدون مسافر به مسیر اضافه شده است؟ آیا اتوبوس‌رانی نمی‌داند فاصله هر ایستگاه مسیر بی‌ آرتی در دنیا هزار متر است؟ چرا هر ۲۰۰ متر یک ایستگاه اضافه می‌کند که باعث تأخیر در رسیدن به مقصد و عامل استهلاک اتوبوس‌های این خط می‌شود؟

پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی :

با توجه به بازگشایی تقاطع غیر‌همسطح مصلی ایستگاه‌های جدید برابر نیاز شهروندان جانمایی شده است. یادآور می‌شود استاندارد تعیین محل ایستگاه بسته به شرایط مختلف (مسکونی، تجاری و...) بین ۳۰۰تا ۶۰۰متر و در خطوط تندرو بین ۵۰۰ تا ۱۱۰۰متر متغیر است که با توجه به محوری بودن خطوط بی‌ آر تی، حجم بالای تقاضای سفر و اهمیت محدوده حرم مطهر برای دسترسی بیشتر شهروندان فاصله ایستگاه‌ها برابر استاندارد تعیین شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->